Česky Deutsch

Fulltextové vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Aktuality > Objednávání pacientů-výhradně telefonicky!

Objednávání pacientů-výhradně telefonicky!



Prosíme naše klienty, aby se k vyšetření a zákrokům s nutností termínu objednávali výhradně telefonicky! 
Telefonické objednání je nezbytné proto, abychom byli schopni v rámci našeho plánu práce optimálně nastavit termín a dobu nutnou k vyšetření nebo zákroku a přiřadit k tomu příslušejícího lékaře. Nemáme kapacitu, čas a možnost objednávat pacienty e-mailem. Na tyto e-maily bohužel nemáme čas zpětně reagovat.
Prosíme o objednávání ve všední dny ideálně mezi 8-14 hodinou, kdy je k tomuto úkolu vyhrazena sestra, aby se mohl ostatní personál věnovat přítomným pacientům.
Neobjednávejte se prosím v pohotovostních hodinách pracoviště (víkendy, svátky).
Pro objednání neakutních pacientů k plánovatelnému ošetření nebo vyšetření (např. k očkování) je nutno počítat s termínem za několik týdnů dle možností volných termínů našeho pracoviště.

BĚŽNOU VETERINÁRNÍ PÉČI zabezpečujeme V ORDINAČNÍCH HODINÁCH VŠEDNÍCH DNÍ AMBULANTNĚ BEZ nutnosti OBJEDNÁNÍ.

Akutní pacienty je nutno řešit ambulantně,  následně úvodního posouzení případně zabezpečíme termín k dalšímu specializovanému vyšetření. 

Prosíme při volání o trpělivost a nevylučujeme nutnost opakovat volání, pokud nejste schopni se dovolat napoprvé. Volá velký počet klientů a sloužící sestra má kromě 2 permanentně zvonících telefonů na starost ještě komunikaci s přítomnými klienty, prodej léků a diet v recepci.

V době letních dovolených máme permanentně oslabenou personální kapacitu.

 

Děkujeme za pochopení.

Váš tým kliniky Vedilab

b